شستشوی تابلو فرش
شستشوی تابلو فرش

معرفی تابلو فرش

هنر نزد ایرانیان است و بس را می توان در زمینه ی تابلو فرش که میراثی گرانبها برای ما ایرانیا است می توام به عینه دید. ظرافت و زیبایی، ترکیب رنگ و نقش و نگار های ارزنده و تاریخی تنها بخشی از زیبایی های این هنر اصیل است که جشم هر بیننده ای را به خود معطوف می کند.

اما آیا حفاظت و نگهداری از این آثار نیز به همین زیبایی و سادگی است؟

خیر، شستشوی تابلو فرش جزو سخت ترین امور منزل است که درصد بسیار کمی از مردم توانایی آنرا دارند. هرچند نیاز به شستشوی آنها بسیار نیست و به دلیل سایز های مختلفی که دارد و اندازه ها کوچکتری که نسبت به مابقی فرش ها دارند و همچنین موقعیت نصب آنها که از سطح زمین دارای ارتفاع است، کمتر کثیف شده و نیاز به شستشو دارد، اما در صورتی که نیاز به شستشوی آنها بوجود آید به دلیل ظرافت آنها حتما و قطعا باید به متخصص های آن مراجعه کرد.

ضمانت‌نامه کتبی ما در تحویل سالم و بدون نقص تابلو فرش به شما اطمینان لازم جهت اعتماد کردن به این شرکت قالیشویی معتبر در تهران را می‌بخشد.
کارخانه قالیشویی شمال شهر صابری با بیش از سه دهه تجربه در زمینه شستشو و مرمت انواع فرش دستباف ، ماشینی، تابلو فرش و چندین شعب مختلف در سطح استان تهران و با کادری متخصص و مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.